online-strategy
online-strategy
online-strategy
online-strategy

Over ons

Vacatures
Marketing

Wat is SEO?

SEO

Zegt de naam Ernst Schmied je iets? Kleine kans, de tweede westerling die de Mount Everest beklom, is een voetnoot in de geschiedenis. Sir Edmund Hillary is daarentegen alom bekend; de eerste persoon die de top van de Mount Everest bereikte. Zoekresultaten werken ongeveer hetzelfde: kom op de eerste pagina en je wordt gevonden. Verdwijn naar de tweede pagina en je bent Ernst Schmied; wat je doet, is er niet minder om, maar niemand die het weet.

Met zoekmachine optimalisatie boosten we de verschillende factoren die helpen jouw bedrijf hoger op de Google’s van deze planeet te krijgen. Het kan dan gaan om on-page SEO, zoals het verbeteren van je website en optimaliseren van je content. Of om off-page SEO, zoals linkbuilding: zorgen dat meer externe bronnen naar jouw website linken.

Hoewel het natuurlijk allemaal draait om dat ene moment dat je de top bereikt – en bovenaan iemands Google zoekresultaten komt – draait zoekmachine optimalisatie om balans. Goed scoren op Google gaat om een samenspel van alle factoren. Factoren die je allemaal in de gaten moet houden en aan moet blijven scherpen. Gelukkig kunnen wij helpen.

Zoek de gratis check en gij zult ‘m hier vinden

Ben je op zoek naar een gratis optimalisatie check? Dat is toevallig, die bieden wij aan. Ja, de sterren staan vandaag op één lijn, want we hebben elkaar gevonden. Jij wil beter gevonden worden en wij gaan voor je zoeken hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Regel die gratis check!

Daag ons uit

Kom hoger op Google

Ontdek de volgende stap voor jouw zoekmachine optimalisatie

Je hebt een droom: bovenaan Google komen. Stel je dat eens voor, jouw bedrijf dat als eerste verschijnt bij welke zoekterm jij maar wil. Wauw. Maar wat moet je daar nou voor doen? Nou, als je het ons vraagt… vraag het ons. Wij bereiken al jaren geweldige resultaten voor uiteenlopende klanten en kunnen voor jou hetzelfde doen.

Mailtje sturen

Kennis is macht

Zoekwoorden onderzoek

Je weet dat je gevonden wil worden, maar weet je ook waar jouw publiek op zoekt? Want geloof ons, mensen gebruiken op Google de vreemdste zoektermen. Van extreem specifiek tot tenenkrommend algemeen. Daarom gebruiken we een zoekwoordenonderzoek om te ontdekken hoe jouw favoriete doelgroep Google gebruikt, als basis voor ons werk.

Stap voor stap verbeteren

On-page optimalisatie

Wanneer we met een zoekwoordenonderzoek ontdekt hebben hoe jouw doelgroep zoekt, kunnen we je hele website verbeteren om zo gevonden te worden. Iedere pagina moet qua content én techniek perfect afgestemd zijn; inhoud over één zoekterm (eventueel met varianten), de juiste koppen, tags en natuurlijk een razendsnelle webs

Bouw sterke connecties

Linkbuilding

In de wondere wereld van zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een vaak vergeten, maar essentieel onderdeel. Zonder linkbuilding is en blijft je website zoals het perfecte café zonder bezoekers, of de beste TV-serie aller tijden waar niemand over praat. Met linkbuilding zorgen we dat andere websites naar je linken, waardoor zoekmachines zien dat jouw content van hoge kwaliteit is.

BIG

Wij weten hoe Google denkt

Elk jaar verandert Google z’n algoritmes en elk jaar blijven wij op de hoogte van alle veranderingen. Google is als onze wispelturige beste vriend; al verandert het nog zo vaak, wij blijven een luisterend oor bieden en leren zo al Google’s geheimen. Geheimen die we met liefde delen.

Constant geweldige resultaten

Zoekmachine optimalisatie is, jammer genoeg voor ons, niet te vergelijken met onze geliefde Go Ahead Eagles. Als de Eagles een wedstrijd winnen, dan hebben ze gewonnen – simpel. Scoren met SEO is echter moeilijker, door alle verschillende factoren, en de wedstrijd is nooit gewonnen. Daarom blijven we continu voor je aan het werk.

Meer over SEO

Create & Convert helpt ons vanaf het begin met onze vindbaarheid in Google. Binnen een half jaar stonden we in Nederland op 1 voor de voor ons meest relevante zoekterm. Maar ook buiten de landsgrenzen weten ze hun mannetje te staan. Zo hebben we ook topposities in België en zijn we inmiddels ook op de 1e pagina van google te vinden met onze duitse site!

Wijverhurenprinters

Voor onze dienstverlening op het gebied van 2D/3D animatie hebben wij Create & Convert gevraagd mee te denken over een online strategie. Aangezien de animatie branche een zeer competitieve markt is , heeft een organisch zoekresultaat in google op de eerste pagina echt prioriteit. Door verschillende marketing strategieën , linkbuilding en een optimale opzet van campagnes rankt onze website op vele zoekopdrachten op een organische eerste plek. Dit resulteert in veel traffic op de sites en ook een groot aantal aanvragen per maand. Wij zijn zeer enthousiast over deze aanpak en zijn blij met deze samenwerking.

theunemployedchefs.com

Zoek de gratis check, vind succes!

Kijk, dat komt zomaar op je pad: een gratis zoekmachine optimalisatie check. Klik hier en we ontdekken voor je hoe jouw SEO beter kan.

Veelgestelde vragen

Kan ik niet gewoon meer betalen om hoger op Google te komen?

Er is een manier om betaald bovenaan Google te komen: advertenties. Dat is SEA, search engine advertising. Het kan een geweldige tool zijn om snel een publiek te bereiken, alleen… het is allemaal tijdelijk. Wanneer je stopt met betalen, verdwijn je direct weer. Zoekmachine optimalisatie, SEO, is daarom onmisbaar op de lange termijn.

Kun je me beloven dat ik bovenaan Google kom?

In ‘t kort? Nee, dat is onmogelijk om te beloven. Ten eerste zijn jouw concurrenten waarschijnlijk ook bezig om bovenaan te komen, maar het hangt ook van teveel factoren af. Als je een online agency tegenkomt die je dit wel belooft, moet je rennen. Wat we wél beloven, is dat we al onze kennis en kunde inzetten om je zo hoog mogelijk te krijgen. Heeft dat zin? Vraag dat onze bestaande klanten maar eens.

Wat als we gewoon honderden zoektermen onder elke pagina zetten?

Ah, vroeger, toen was het leven nog simpel. Tien jaar geleden was een zoekmachine relatief makkelijk om de tuin te leiden. Als jouw pagina’s gewoon vol stonden met zoektermen, dacht Google dat je écht wel wist waar je het over had. Tegenwoordig is Google echter veel slimmer en heb je wel wat meer nodig om je website voor zoekmachines te optimaliseren.